previous arrow
next arrow
Slider

Šioje srityje dirbame jau 20 metų. Ratų geometrijos reguliavimo darbus atliekame naujausios kartos 3 D įranga, šios įrangos veikimas pagrįstas visiškai nauju principu.

3D ĮRANGOS PAGRINDINIAI PRIVALUMAI:

1. NEREIKIA PAKELTI AUTOMOBILIO RATO, TODĖL NEATSILAISVINA SPYRUOKLĖS, AMORTIZATORIAI-RATŲ  GEOMETRIJA NUSTATOMA IR REGULIUOJAMA AUTOMOBILIO „DARBINĖJE“ PADĖTYJE.

2.  PRIE RATO TVIRTINAMI PASYVŪS ELEMENTAI, KURIUOSE NĖRA AŠIŲ –NĖRA GALIMYBĖS ATSIRASTI LAISVUMAMS, KURIE LEMTŲ REGULIAVIMO PAKLAIDAS, TAIP PAT JIEMS NUKRITUS NEREIKALINGA STENDO KALIBRACIJA – TAI LABAI AKTUALUS MOMENTAS, LYGINANT SU ANKSTESNIAIS KOMPIUTERINIAIS RATŲ GEOMETRIJOS REGULIAVIMO STENDAIS.

3. MŪSŲ ĮRANGA SUMONTUOTA TAIP, KAD DUOMENIS FIKSUOJANČIOS SKAITMENINĖS KAMEROS NEJUDA (JOMS NEREIKIA KILNOTIS AUKŠTYN –ŽEMYN), TAI IRGI LABAI SVARBUS MOMENTAS ELIMINUOJANTIS GALIMYBĘ ATSIRASTI PAKLAIDAI.
VISA TAI LEIDŽIA ATLIKTI RATŲ GEOMETRIJOS REGULIAVIMĄ MAKSIMALIAI TIKSLIAI.

Vairuotojai turėtų atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu buvo atliktas automobilio važiuoklės remontas, kurio metu buvo atpalaiduotas amortizatorius, pakabos šarnyras, vairo traukė ir panašiai – būtina pasitikrinti ratų geometriją (vairuotojų naudojamas sutrumpintas terminas – suvedimas). Neretai pakanka atjungti ir vėl pritvirtinti tą patį šarnyrą ir „suvedimo“ parametrai pasikeičia už leistinų ribų.

Nemažai vairuotojų kreipiasi dėl automobilio „traukimo“ į šoną, šiuo atveju ne visada kaltas suvedimas, kad tuo įsitikinti, pakanka laikinai priekinius ratus sukeisti vietomis. Kreipkitės, padėsime rasti sprendimą.

Atkreipiame dėmesį, kad eksploatuojant automobilį, periodiškai reikia patikrinti kaip dėvisi vidinė padangų dalis, nes atsiradus gedimui važiuoklėje, pirmiausia ir pradeda dilti padangos.